TONLAR VE YARI TONLAR
Öte yandan yarı saydamlık sayesinde çeşitli renk uyumları yaratıldı. Koyu bir macun halinde oldukları için makyaj alanında ilgi görmeyecekleri sanılan kimi farlar, daha hatif olduklarından piyasada tutundular. Böylece sarı, patlıcan, siyah frenk üzümü, ıhlamur, köstebek derisi rengindeki göz kapağı farları; akaju, pişmiş toprak, bakır, tunç renginde allıklar; nar, erik, karamela renginde dudak boyalan; begonya çiçeği renginde tırnak cilaları ortaya çıktı, önceleri bu yeni makyaj maddeleri büyük bir şaşkınlıkla karşılandığından kadınlar bunları kullanmaya pek yanaşmadılar. Fakat bu ilk tepki geçtikten sonra, bu renk tonlarının ten ve dudaklar üzerinde yarattığı saydamlığı fark etmekte gecikmediler. Makyaj alanında ortaya atılan bu yeniliklerin yanı sıra yarı açık morlar, yarı maviler, yarı bejler, açık kula rengi tonları ve yarı tonları gibi ince tonlar yapıldı. Bu ince tonlar öylesine hafifti ki, makyajdaki açık renk modasına ilgisiz kalan kadınlar bile bu tonları denemekten kendilerini alamadılar. Üstelik bu tonlar birbirleri ile karıştırıiabilir.
Henüz yorum yapılmamış.